Sunday, August 15, 2010

Polkadot's Cottage 1st Give Away



Nampak kan gambar kat atas nih? Siapa tak nampak tuh, dah nak dekat a maknanye. ehehe ok, gurau gurau, tak leh gurau masuk surau la, bak kata budak budak sekarang.

Ok ok, tak mau melalut lagi. Polkadot's Cottage telah bermurah hati untuk memberi hadiah hadiah kat atas nih (rujuk gambar).

Tuan empunya blog suruh letak sekali kenapa kita kata kita layak menang hadiah dari Polkadot's Cottage nih.

Jap, bagi 5 saat dulu eh. Nak fikir jap.
.
..
...
....
.....
Ok, cukup 5 saat.

Nih jawapan: Saya patut menang hadiah dari Polkadot's Cottage ni sebab hadiah tu sangat mengujakan, sehingga saya rasa saya adalah orang yang patut dapat benda ini. Eh, cam tak cukup bagus je syarat kelayakan nih kan? ahahah

OK, kali nih siyes ok. Siapa tak suka giveaway kan? Lagi lagi yang comel the bomb cam nih. Welcoming board tuh boleh gantung dekat depan bilik dekat hostel. Pasti comel je, lepas tuh mengundang penjual penjual yang dari bilik ke bilik masuk promote barang. Diorang suka bagi sample kuih, sample kurma, bagi cuci mata tengok tudung-tudung, selendang comel-comel. Kalau tak beli pun, dapat cuci mata, dapat rasa sample free. Tipulah kalau sapa kata dia tak suka barang free. Kan? Pastuh, set glass tu, boleh guna untuk raya kan? Cantik dan ada style. Ceh, dah macam buat iklan je nih. Oleh itu, saya rasa saya layak menang hadiah dari Polkadot's Cottage disebabkan saya mahu daya penarik welcoming sign tuh menarik segala macam orang yang saya nyatakan di atas tadi. Eheh.

Sekian, marilah kita join ramai-ramai giveaway nih eh. Lagi ramai lagi bagus kan?

Saya nak tag: AmatineNoor, Khairiah, Mahirah.

1 comment:

maz_mazrina said...

tq..join GA polka dot's cottage...good answers n good luck ;p