Monday, August 30, 2010

Baju Raya Contest - Chenta Hati Mid



Tengok baju raya yang kaler biru eh ;)

BAJU RAYA INI PALING VOGUE kerana baju nih seperti berkilau walaupun tiada labuci mahupun manik, jalur menegak yang menampakkan ilusi kekurusan walaupun sebenarnya tidak, bila pakai baju nih terasa menjadi tumpuan, ecececehhh, paling penting, baju nih tersenarai sebagai baju contoh untuk temuduga, vogue kan?

"Nak pergi sembahyang ke, nak pergi rayaaa???" suara sumbang di masjid, ketika mengenakan baju nih untuk sembahyang raya.

Tuan empunya blog
, rasanya cukup dah syarat. Tak cukup bagitau eh? Saya nak tag:


Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya ;) Dadaaaaa

2 comments:

Khumaera Ismail said...

Salam...sy dtg terjah nie..hehe~
Ooo..yg bj biru ea? yg tnjuk kasut tu bkn ea?
Mekasih sb join contest nie..mari kite vogue slalu yah..
ok..Gudluck dear.. =)

cekkeya said...

Salam. a ah. yg kaler biru jalur-jalur. ehehhe

ok, harus vogue tahun nih jugak. ahhaha thanxxx ;)